Merhabalaaarrr sonunda ben de doğurdummm 🌸 sonunda bu girişi yapabildim oh 😂😂 çok sıkmadan sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum 🥰 öncelikle gebeliğimin başından beri sıkıntılıydık kanamalar düşük riski bulantılar ekşimeler derken en son erken doğum riski olduğunu söyledi doktorumuz ve 32.haftadan itibaren ha geldi ha gelecek diye beklerken 41+1 olduk ve bebiş hala gelmiyordu Ocak annesi olacakken Şubat annesi oldum 😂😂 doktorumuz yatış yapalım suni sancı veririz bir saate diyip yatış işlemlerini hallettikten sonra nst ye bağlayıp sabah 11de bir saatlik beklemeye bırakıp çıktı bizi derken hafif hafif sancılarım vardı ama düzensizdi zaten birde son 5 hafta paso yalancı sancılar ile geçmişti o yüzden pek önemsemedim hatta uyudum zaman geçti doktor gelip açıklığa baktı hiç açıklık yoktu ama doğal sancını açıklık muayenesi tetikleyecektir diyip yine suni sancı vermeden çıktı derken 2 saatte 6 defa açıklık muayenesi ile sancılarım arttı da arttı düzenli geliyordu artık sen yarın sabaha doğurursun dedi güldü doktorum bu arada su yemek falan her ihtimale karşı yasaktı öğlen 2den itibaren susuzluğun verdiği stres ve kendimi kontrol edemediğim için son ana kadar ciddi acı çektim kızlar aman diyeyim nefes kontrolünüzü kaygı kontrolünüzü elinizden kaybetmeyin gece 23.25e kadar bu serüven sürdü ve en son açıklığım tam olmasına rağmen ıkınma hissi asla gelmedi ilaç verdiler o şekilde ıkındım 3 ıkınmada 23.35te bebeğim kucağımdaydı 🌸 dünyanın en mükemmel hissi buymuş gerçekten Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 Gece 1e kadar da dikişlerim sürdü kesi de atıldı çünkü sonrası hep birlikteydik kurban olduğumun yarattığıyla şimdi uyuyor içerde babasıyla 🥰 Sizlere öneri olarak kıyafetten eşyadan çok daha önemlisi sakın kontrolünüzü kaybetmeyin kızlar sık sık nefes egzersizi yürüyüş squat yapın ben hiçbirini düzenli olarak yapamadığım için çok zorlandım Rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın inşallah ❤️