Nur_grvn Kızlar yürüyüş yaparken sizinde kasık ağrınız oluyormu göbek altında batma hissi 28+5 günlük hamileyim. İkidir fark ediyorum boyle oluyo
Zeynepreyyan Nur_grvn doktoruna söyle mutlaka. Bir de tempolu yürüme yarım saatten fazla yürüme. Ara ara oturup dinlen
Sevmmmm Nur_grvn evet benim de o haftalarda başladı daha dikkatli hafif ağırdan alarak yürüdüğümüzde sorun olmuyor 🤗
Tugcek33 Nur_grvn benimde oluyor özellikle sol kasığım çok ağrıyor😔 güzel havalarda yürümek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum bir şey olur diye.
Nur_grvn Tugcek33 kesinlikle yürü canim. Ağrisa bile doğuma yakın hiç yuruyemeyiz valla. Bu havaları iyi değerlendirmek lazim
Danlacan Nur_grvn ay olmaz mı bazen yürüyüşe çıkıyorum biraz yürüyünce bıçak gibi saplanıyor 😐😣 biraz oturup öyle devam ediyorum..