Aysegrbzr benimde çok şükür ağrım yok , ben de oturduğumda ya da uzandığımda yattığımda oluyor o baskı ağırlık nefes darlığı. Normal şartlarda ayakta vs yok bisey . Belki farkli bi durum vardir bi doktorunuza danışın istersiniz telefon üzerinden falan belki bilgi veriri🙏🏻