Sevde0281 bizler bilemeyiz canım. En iyisi dr gitmek. Mesela benim ilk dohumumda 37. Haftaya kadar adet sancısı çektim. Şuan gene hamileyim ve düşük dr dan geldim şimdi
rahim kısalmış mesela bazen normal bazen anormal olabilir o yüzden riskli haftalardasın dr git bence