tanya25 13+2 gebeyim sabah sağlık ocağında kan ve idrar verdim idrar sonucum çıkmış. Gebelikten öncede kum dökmüştüm şuan yine kum döküyorum sanırım sonuçlarım aynı eser miktarda da kan görülmüş çok korkuyorum bebeğime bişey olur mu çok tedirginim 😞😞
halitefe tanya25 yok canım sıkıntı olmaz benimde baya fazla enfeksiyon vardı idararımdan gözle görülür derecede kan geliyordu enfeksiyon böbreklerime ilerlemişti bişey çıkmadı hatta o zaman kum döküyorum sandılar ama sıkıntı yok demişti doktorum
tanya25 Heycanlianne tüm sonuçlarım çıkmamış maalesef çıkarsa hepsiyle beraber yarın gideceğim çıkmazsa pazartesi :/
Heycanlianne tanya25 birşey olmaz diye biliyorum ama kum döken çok oluyor hamilelikte ama sizin nasıldır bilemem. İnşallah bir şey olmaz
tanya25 halitefe inşallah canım böbreklerimde öyle önceden kum döktüğüm gibi ağrılar yok çok şükür bol su da içiyorum ama neden böyle çıktı bilmiyorum :(
halitefe tanya25 insan anlam veremiyor valla bende hatta o enfeksiyonla gebe olduğumuzda öğrendim baya antibiyotikte kullanmak zorunda kaldım ama doktorum rahatlattı ilaçlardan korkmuştum hiçbir şey olmaz ilaçlarını kullan toparlar dedi
tanya25 yildizfero01 inşallah canım bebeğime bişey olmasın inşallah Rabbim onu korusun başka bişey istemiyorum
tanya25 Minikbebek25 daha önceden zaten kum döktüğüm için aman Allah korusun bi daha başıma gelir diye günde 4-5 lt su içiyorum ona rağmen böyle olmadı beni çok üzdü :(
Mervekaynak tanya25 üzülmeee Allah’ın izniyle bişey olmaz bende şuan aynı durumdayım idrar yolu enfeksiyonu çıktı baya.da yüksek çıktı ilaç baslicaz dengeli beslen bol da su iç dua et♥️
tanya25 Minikbebek25 Hiç bilmiyorum ki neden olduğunu :/ özellikle sirkeyle yıkarım ama bakalım 🤷🏻♀️