Ebruyulalii27 merhaba
benim ilk evlendiğimde gittiğim doktor muayenede y şeklinde demişti. Hatta bir arkadaşım hayret etti doktorun iyiymiş dedi. İki yıl korunduk sonra isteyince bikaç ay olmayınca yine aynı doktora gittim.işte rahim filmi spermiyogram hormon falan hepsine bakıldı. Hatta ileri sperm biraz az ürologa gidebilrsnz demişti ama pandemi var diye gitmedik.rahim filmi çekildiğim ay için korunma demiyorum ama bu ay yumurta takibi yapmıycam hamile kalırsan da kalırsın diğer ay gel yumurta takibi yapalım demişti. Artık filmde kanallar mı açıldı yoksa yumurta takibi yapılcak elbet bi gün hamile kalırım diye rahatlık mı geldiğinden hemen o ay hamile kaldım. Darısı başına.hiç dert etme. Şuan 11 haftalığım inşallah sağ salim gelir 🙏