BtlMlkNz çok şükür doğum yaptım ama gerçekten verilmiş sadakamız varmış dedim, gece doğum için sözleştik doktorla ben acıklık kontrolü için erken gittim çatala cıktım o an bir kanama başladı nöbetçi doktor acil ameliyat kararı verdi bebeğin kalp atışları yavaşlıyor diye, doktorumu bile beklemeden direkt aldılar, belki erken gitmesem evde bu kanama olacaktı, Allah tüm gebelere sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin🙏🏼