Dlrcem Kızlar benim sorum biraz değişik 🙈 idrar kültüründe üreme olmadığı halde idrarda enfeksiyon çıkıyo. Bu durum bira anormal değil mi sizcede? Enfeksiyon varsa nası üreme olmaz. Enfeksiyon yoksa neden idrar testinde enfeksiyon çıkıyo
Furkan35 Benim Dlrcem benimkinde de üreme Yoktu fakat enfeksiyon vardı hatta çok fazla mide bulantısı kusma ateş halsizlik olmuştu öyle fark edildi. Tahlil yaptırdığımda çıktı fakat üreme çıkmadı yine de antibiyotik kullandım maalesef. Aksef 500 günde 2 kez toplam 5 gün. Bir daha yaşamam ve siz de yaşamazsınız umarım. Fakat bol bol su içerseniz de yenebilirmişsiniz enfeksiyonu
Dlrcem Furkan35 bana da piyeloseptil 50 mg başladı Sabah akşam alıyorum Ama 2 kutu yazmış. Bir ay aralıksız antibiyotik kullanmak bana pek doğru gelmiyo
Furkan35 Dlrcem ben bulantı kusma ateş bitince şikayetlerim de bitince içmeyi bıraktım sonra tekrar tahlil yaptım enfeksiyon bitmişti. Bence de 1 ay kullanmayın. Ya da doktorla konuşup ilaç değişikliği isteyin. Benim dediğim ilacı da 3 kadın Doğum doktoru aynı şeyi söyleyince alıp kullandım
Dlrcem Furkan35 size günde 1000 mg kullandırmışlar bana 100 mg muhtemelen bu sebepten dolayı iki kutu yazdı biraz daha ağır ilerliyecek tedavi. Kesinlkle kutu bitiminde sorucam. Sonuçta antibiyotikte çok faydalı bişe değil
Furkan35 Dlrcem dediğiniz de doğru ama birden sıkıntının kesilmesi daha iyi bence az az kullanınca daha uzun sürede iyileşilmez mi? 🤔
ArzuztrkSavran Evet arkadaşlar bende de çıkmıştı kendimize dikkat etmeli bide bol bol su tüketmemiz gerekiyor ki kendiliğinden geçiyor zaten 👍
Dlrcem Furkan35 evet bencede öyle. ama bu şeklde de tekrarlaması bastırılabilir. Benimde kafama karıştı 🧐