Bu konuyu çoook araştırdım. Neden hemen anlatım . İlk hamileliğim doktorum doğumumu nasıl istediğimi sordu epidural normal dedim. Prenses doğum yani belden uyusturmalı bir doğum , biraz açılmadan sonra belden iğne yapılıyor doğuruyorsun…. hep kendimi öyle hazırladıö
fakat doktorum önermedi… riskleri var ve ben riskli iş sevmem dedi. Epiduralsiz doğum yapalım dedi. Sonra doğum şeklim sezeryana doğru dönmeye başladı 38 +5 im .
dedim epidural sezeryan mı olacak dedm
hayır riskli dedi spinal Yapacakmış sezeryan ooırsam da . Bence siz de bir arastırın.
epiduralde tansiyon sıkıntısı, ıkınmada güçlük yada uyuşamama sorunu olabiliyormuş .
normal Doğum da sade doğum , sezeryanda spinal doğum iyimiş