tugcemre fatMaff38 bende onun hastasıydım ayın 31 ınde normal dogum yaptım ılgılı alakalıydı ılk hamılelıgım ıkınmamda falan yardımcı oldu o olmasa doguramazdım dpgumda bıle rahatlattı sohbet ettık alalh bın kere razı olsun
fatMaff38 tugcemre Öyle mi sizin yorumunuz benim icimi daha cok rahatlatti. Bebeginizi hayirla büyütmek nasip olur insallah. Dogum ucreti ne kadar acaba ?
bgm96 Melahat38 Ben 4+3 te kücück 2 mm keseyi gördüm cumartesi gunu 6+2 olucam bebegi ve kalp atisini görebilirim insallah
Melahat38 bgm96 inşallah görürsün canım minik mucizeni. Ama göremesende stres yapma 7.-8. Haftalarda duyanlar var. Sağsalim kucağına Alman dileğiyle 💐
tugcemre fatMaff38 gece samcıyla gıtıgım ıcın erken oldugu içşn 2500 falandı eşimşn indirimi vardı hava ikmalde oldugundan askerıye ındırımı 1500 falan odedık cnm ama normal gunduz dogum 1575 tl
Cancancan bgm96 bir kez gittim bihter hanıma çook memnun kaldım doğumu da orda yapacağım ama benim doğumum bayrama geliyor bayrama denk gelirse gelemem izinliyim dedi çok üzüldüm