Sen1meleksin Dilekanne haftaya catı muayenem var işte bebiş dönmüştü zaten şuan normal doğm gözüküyor demişti
Dilekanne Sen1meleksin devlet hastanesine gidiyorum çatı yapmıyoruz dediler doğum zamanı sancı falan olursa o zaman bakıyoruz dedi benek baş aşağı şimdilık iyi dedi bakalım ☺️
kubrayylmz Ka ç gündür bulantı kusma yaşadım galiba dogum yaklaştıgı içindir artık oturmak bile oturamıyorum her yerim agrıyor yürümek desen altan baskı hissediyorum
threestar kubrayylmz eğer haliniz olursa yürüyün bence hızlandırırsınız bebeğin kanala girmesini ve ya doğumu madem belirtiler de var ☺️
Dilekanne kubrayylmz yengemde aynı belirtiler oldu doğuma gitti bir kaç gününe kusma olması iyi diyorlar ama hadi bakalım☺️
kubrayylmz threestar yürümek degil adım atcak dermanım kalmadı yatdımcıda yok tekim hiçbişey yapamıyorum dün b i evi süpürdüm bugün acısı mı çıkıyor bilmiyorum
kubrayylmz Dilekanne 16 gün gösteriyor uygulama bi kaç gün kustum bugün de agrım çok var hiç iyi degilim hemen dogum mu yapmıştı acaba ne zaman olur diye düşünüyorum çok bunadldım arr
Sen1meleksin Dilekanne 2850 gr dedi haftasıyla uyumlu tam benim başlangıçta hep 2 hafta öndeydi sürekli yürüyüş ve hamur işi şeker bıraktım şükür haftayla uyumlu hale geldi
halitefe Dilekanne 37+3 benimde herşey çok güzeldi lakin 2 gündür baş ağrım var aylardır yok olan migrenin geldi onu dışında gayet iyiyiz 39+1 e gün sayıyoruz🤗🤗