Aysegulflz Ay canım sakın korkma yaa dediğim gibi gözümde nasıl büyütmüşsem sabah hastaneye gitmemek için bahane arıyordum düşün. Vallahi ben daha muayene olmam ıcın sakınlesmemi beklıyor sanırken bitmiş😁 çatın gayet uygun normal dogum ıcın fakat önde bir kemik var o biraz basık,dogum esnasında acılıyor ama zorlanırsa sezaryene dönebiliriz dedi