Arkadaşlar 18 haftalıkken devlet hastanesine gittim cinsiyet öğrenmek için doktor bana kızdı sen kesin erkek istiyosun o yüzden üzerine düşüyosun bu kadar gel sana hemen kız diyeyimde git dedi.Ultrasonla baktı kız dedi bana gıcık olduğu için öyle söylediğini düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz