Ugurhilal Haftaya giricez ilk gebeliğim karnımın alt kısmında adet sancısı gibi hafif bir ağrı var ve arada bir sanki pıt pıt ediyor hareketlerini hissetmem mümkün değildir bide bugün biraz evi toparladım korktum da böyle olan var mı
BaharMelek Ugurhilal bizde 15+3 haftalığız ☺️ dedin dönemde bende çok hissettim aynısı ama bebişin büyüyor bu yüzden o hareketler. Ayrıca anne bebeğin hareketini hissedermiş belki doğru hissettin o pıt pıtları ☺️ Korkma ağır kaldırma ve dinlen 🌼
Ugurhilal Senayyalcin inşalah öyledir ya çok korkuyorum tekim birde öğlen eşim gelip söylendi küstü gitti evi temizledin bebeğe bişiy olursa diye valla aklıma yer etti oda korkuttu beni
Senayyalcin Ugurhilal Korkma ya tabi ki kendini çok yorma ama ben nerdeyse 30 haftalığım hala her gün temizlik yapıyorum çok aktifim ağrılarım da oluyor ama bebek büyüdükçe de oluyor yine de çok ağrın varsa doktora görün istersen 😚