Eminos123 Senay1 aksam yatmadan once yagsiz gevrek yiyorum acikiyorum kuru kuru iyi oluyor mide bulantim yok cok sukur sadece dun annem ciger yapmisti o biraz koktu ama yiyebildim 13+3
Sule00 Senay1 benimde hafif mide bulantılarım vardı ama 12. Haftadan itibaren kusmaya başladım özellikle sabahları sarı su. Gün içinde de geçmiyor😓
Eminos123 Sule00 bende kullanmiyorum sadece magnezyum eksikliğine bagli cok kramp giriyor arada magnezyum aliyorum
Bebegimgeliyo 13e girdim bugün sık idrar şikayetim var bulantılarımı falan prillam dr ile atlatıyorum