Gzmkk Paprika aç karnına mi yaptın canım adetin geçtimi bende yapcam ama adetim 4 gün geçti çıkarmı bilmiyorum
Paprika Gzmkk erken gebeliği öğleden sonra yaptım.ilk idrarla yapılan kaset test silik pozitifti. Kahvaltıdan sonraki kasetler negatif
DDenizDD Merhaba arkadaşlar benimde 3 günüm var ve dehşet bel ve kasık agrim var bugün minik kahverengi lekelenme geldi acaba bu belirtiler gebelik mi regli mi bu belirtileri yaşayan oldu mu
Paprika DDenizDD benim kasık agrım yumurtlamadan beri var ama lekenlenmem olmadı test Yapın isterseniz
Paprika Gzmkk dört saat beklemiş idrar en doğru sonucu verir diye okumuştum ama akşam oldu bence sabahı bekleyin🌺
Gorkim Paprika bende adetime 8 gün vardı erken gebelik testi yaptım böyle çıkmıştı son 3 gün kala tekrar yaptım artık kırmızıydı ikiside😊