YaseminErol bana suni şancı verildi o yüzden ben biraz zorlandım eğer mecbur kalmazsan suni şancı isteme :) 4 cm de takıldı bana . Ve kesinlikle acı hissetmedim iğne de dendiği gibi kalın değil incecik aksine . Igneyi gostermelerini iste emin ol incecik . Kendi sancisiyla gidenler o kadar acı cekmiyomus 4 cm açıklık olana kadar suni biraz zor sadece . Bide 4 cm den sonra şu gibi akiyo çok hızlı ilerliyor acilma