Ceren25 geçen Pazartesi kontrolüm vardı devlet hastanesinde bu arada, Doktor hiç bir şey söylemedi nst ye baktı iyi dedi sadece haftaya gel tekrar dedi Pazar günü Doğumum var ama dedim 41 e kadar bekleniyor dedi bebeğin kilosu da fazla ne olacak bilmiyorum 41 haftaya kadar