ozgee_polat Gebzede 100.yıl hastanesinde zam dolayisiyla 4 bin olmuş doğum kizlar bildiğiniz bu civarda guzel bi hastane ve doktor öneriniz varmı acaba hospital, merkez prime , hatta devlette bile önerebileceğiniz doktor varsa önerebilirmisiniz ?
Ayseege6156 ozgee_polat covidden dolayı hastahaneler ciddi zam yaptılar herkes kendi çıkarının peşinde canım insanlar devlete gitmeye korkar oldu ondan bu artış ben o tarafta değilim İstanbul Avrupa yakasındayım Medicalpark a gidiyorum fiyat 6 bin tl 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Mecbur vericez napalım
Guzelannehnm ozgee_polat merhaba ben de Gebze’deyim Burhan şeker için fiyat araştırdık dediklerinize göre daha uygun
3Mucizem Bende aynıyım bana 5bin dediler 3.sezaryen diye 4binden aşağıda hiç bir yer bulamadım devlete gidicem galiba🙄😒
nagehan_ Artık en uygun fiyatlardan biri haline geldi bu rakamlar Rabbim herkese ödeme kolaylığı versin :/
Saruhanvemetehaninannesi_ Ben merkez Prime da doğum yaptım 3900 e merkez hastanesi 2800müş en uygun orası galiba