Buseyvz Happykariner Burada 6yla öğrenip sonradan yükselenler var canım benim inşaallah yükselir seninde hayırlısıyla kucağına alırsın 🤗
[silindi] Happykariner korkma benim de 2 gün gecikmeyle 30 çıktı beta HCG 2 gün sonra tekrar kan verdim 2 katına cikmisti İnşallah sizinki de öyle olur
Mom103 Happykariner tabiki kaderinde varsa eger yukselir. 7 den 8 den bile yukselen bi suru gebeler var .