esmerrmm 8 haftalıkken ebebekteki 6al 5 öde badilerden almıştık bi 20 küsür tane :) sonra etraftan unisex renklerde örülen yelekler hediye gelmeye başladı sonra da zaten 14. haftada cinsiyeti öğrendik sonra ben her yolumuz düştüğünde 200-300 tl lik kıyafet alışverişlerine başladım, 6 aylıkken beşiğini aldık, bir ay sonra da travel setini aldık, bu son ay kendime alışveriş yapmaya başladım göğüs pompası, depend, lohusa gecelikleri ve pijamalar fln..