Sultanesat Anneler 19+2 haftamdayim ara ara bel ağrılarım oluyor sizde de oldumu daha önce 1 kaybım var korkuorum salı günü kontrolüm var ama ara ara bel ağrılarım oluyor kanamam yok kontorolumu beklemeden gitmelimiyim
Zeynep_18 Sultanesat bende 19+1 im canım benimde oluyor bel ağrılarım özellikle fazla ayakta kaldığımda sırtım belim çok ağrıyor bazen ayağıma kadar vuruyor ağrısı, bence korkmayın bebiş büyüyor artık ondan oluyor bence☺️
bircivcivannesi Sultanesat benim de bugün oldu biraz ev işi yapmıştım dinleniyorum bı iki saattir geçti sayılır
Sultanesat Zeynep_18 canım bende 1 hafta kadar çalıştım eşime yardım ettim biraz ayakta biraz kaldık bugün gitmedim eşime söyledim biraz endiselendi yarın doktora gidelim dedi sürekli olmuo ara ara oluo kanamam yok ama.