eda8510 Merhaba arkdslar dogumum a son 8 gun kaldi doktor çatı muanesi nde normal dogum için uygunsuz dedi ama agrilardan başka bi belirti yok acaba desem mi ql beni sezeryana diye. İlk dogumum çokta korkuyorum
Sedaerhan eda8510 canım çatın müsait değilse bence sezeryan ol zaten normal doğum olmaz boşuna sancı agrı çekme bekleyip
Gmzecemelin eda8510 ben cati muayenesi olmadim korkuyodum zaten kararimi verdim sezeryan istedigimi soyledim Allah izin verirse pazartesi sali alacak bebegi 38+5 de. Normali bekleseydim bu agrilarla napardim bilmiyorum 😔
BurcuLice eda8510 ha pardon ben yanlış okudum 😀 bence bırak normal olsun hiç pişman olmayacaksın zorunlu olmadıkça sezaryen olma derim sağlıkla gelsin bebiş korkma rabbim kolaylığını verir
Ozerhome eda8510 çatınız darsa normal doğumu bekletmemeli bebek çıkamaz. Kontrole gittiğiniz zaman konuşun bebeğinizi de kendinizi de riske atmayın sezeryan olun.
eda8510 gel_artik_bebegim hızlı yazmis olablrm suan da da normal dogum için uygun dedi doktor oyle de yazio zaten
gel_artik_bebegim eda8510 o zaman sancılarının gelmesini bekliyor ben hiç dogum yapmadım hamile de değilim ama sancinin dogum baslarken gelmesi gerekmiyor mu öncesinde böyle dayanılmayacak sancılar gelmesi normal mi