Dün 39. Haftada planlı sezeryan ile doğum yaptım bebeğimi odaya getirdikten sonra hırıltısı var diye yoğun bakıma aldılar yaş akciğer sendromu olmuş yani akciğerdeki sıvıyı sezeryan oldgu için dışarıya atamamış varmı böyle bir durum yaşayan.kanda enfeksiyon çıkmadı ama hala küvezde küçük bir bebekte değil öyle maşallah ama çok üzülüyorum