zehranaz canım rahmin yavaş yavaş yukarıya doğru çıkıyor benimde kasık bölgemde ara ara sertleşme oluyordu bebek sanıyordum 16+1de doktora gittik bebek göbek değilimin altında yani tam kasık bölgemde değildi bugün tam 17haftalık ilkkex hareketini yine göbeğimin altında sol tarafımda hissettim kasıklarımda sadece baskı hissediyorum sanırım plesenta o 🤔