Seboss 13+2 henüz kasık ağrım yok olmadı da sizce normal mi herkes agridigini söylüyor acemi anne adayıyım :)
Buseyvz Seboss ne güzel şanslı anne adaylarındansın canım benim keyfini çıkar 30lu haftalara kadar hamile değil gibiydim şimdi başladı ağrılar 🤦🏻♀️😂
Su1985 Seboss benimde ilk zamanlarda hiç olmadı kasık ağrım sadece hafif belimde oldu ayenn çok şanslısın bizde ağrısız geldik 21 haftamıza 🙏🏻🙏🏻 İnsan tedirgin oluyo ama korkmaaa