Zumrut1996 yagmurbalci valla ben birinci oğlumda 42 hafta oldu sezeryann normal olmadı şimdi ikinciye hamileyim oda oglmun doğum gününde olucak
irmsm yagmurbalci bende 20+3 haftalık hamileyim sezaryen istiyorum hazirana mı denk gelir acaba tam 38 39 damı alırlar