Merhaba kızlar dogumuma cok az kaldi ve hala kızıma net bir isim bulamadik..Acaip stres oldum bulduğum isimlerde herkes bir yorum yapiyor ve bu da ister istemez soğutuyor..Aklimda ve icime sinen bir isim vardi MiNEL ama herkes anlami yokmus ne sacma isim baska isim mi bulamadin diye diye iyice uzaklastrdilar..Aklınızda guzel isimler olanlar bana yardimci olabilir mi 😔😔😔