Badgirl_ ayy benim gibi yaşayan biri daha 😂😂 benim oğlum çok nazlıydı 5 aylıkken öğrendim şimdiyse 35+3’üz az kaldı inşallah 🙏🏻 Şimdide kendi yüzünü saklıyor bizden renkli göremiyoruz 😂😂çok nazlıyız çok utangacız yandık valaha babası kılıklı şey babası da utangaçdır😂 yanlış anlama sadece benim fikrim ama alışveriş için daha erken değil mi? Bence bi 6 7 aylık olsun öyle al derim ben ama siz bilirsiniz yinede😊 Allah kucağınıza almayı nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻