Gizemkpcu turnakusu ben gidiyorum gebeliğin başından beri ama memnun kalan varmı benim gibi bide doğumların i merak ediyorum
Fadik03 Ben hakan beye gidiyorum çok memnunum çarşamba günü sezeryan olcam bakalım nasıl geçecek bende bilmiyorum 🙇♀️