Farketmezz merhaba☺️ El yanması yaşamadım bilmiyorum ama benimde ayaklarım yanıyor 15. Haftamdan beri yapacak hiçbirşey yok malesef ki her gece yatmadan ayaklarımı soğuksuya yıkıyorum gece kalktığım zamanlar oluyor soğuk suyla yine yıkıyorum🙈 en azından geçicide olsa rahatlatıyo 😊 bazen böyle ayaklarımın altına buz kalıpları koymak istiyorum ama hasta olurum diye yapmıyorum ama yalan yok dolaba ped şişeye su koyup su soğuduktan sonra şişenin üzerinde ayaklarımı gezdiriyorum sırf rahatlamak için iyi mi yapıyorum yoksa kötü mü yapıyorum hiç bilmiyorum ama rahatlıyorum biraz da olsa 🙈🙈