Selenbale13 Evet, her bir flakon bir günlünlük eğer doktorunuz günde bir kere dediyse tek seferde açıp dikleyip içiyorsunuz. Sabah akşam dediyse günde 2 flakon içeceksiniz. Çok tatlı güzel bir tadı var ilk içerken önyargıyla içmiştim ama gayet rahat içiliyor.