Monarosaa Arkadaşım 1 hafta önce boş gebelikten dolayı kürtaj oldu. Yeni hamilelik için ne kadar beklemesi gerekiyor??? Bu durumu yaşayan varsa cevaplarınızı bekliyoruz🤗
Ayfer65 Monarosaa 6 ay gebelik düşünme demişti bana doktorum ama ben hiç korunmadan devam ettim hala daha hamile kalmadım
Zezeeeyyldrm Monarosaa bende bos gebelikten kurtaj oldum doktorum 3 ay korun demisti ama ben korunmadim hic 5 ay sonra kalabildim
Ftmgl1 Monarosaa ben kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım bence beklenmeli çünkü daha önce düşükten sonra hemen hamile kaldım oda düştü en az 3 adet dönemi geçmeli rahim toparlanmalı hemde insan psikolojik olarak da önce iyileşmeli