Esosun bende çok şey yaşıyorum başından beri, daha önce 2 düşüğüm var ilk aylar hasta gibiydim zaten, 20. Haftaya kadar lekesi ayrı kanaması ayrı ağrısı ayrı,tiroid usg çekildim nodül çıktı tsh hep düşük, şeker çıktı diyorumki hayırlısıyla zamanı gelsinde gözümün önünde dursun🥰