sabirsizannecik ben 18. Haftada sipariş verdim 2 hafta önce geldi yarun 28 haftalık olucaz ben hiç beklemeyin derim
Bebegin eşyalarını yerleştirmeye bile başlayamadım koku hala çıkmadı çünkü zararsız doğal boya vs de demişlerdi alirken 2 haftadır odayı havalandiriyoruz
Coronadan dolayi da teslim tarihlerini 2 3 aya verebiliyolar bu arada