Esra_80_ https://imgyukle.com/i/LS6oDM Bugün tetanoz aşısı oldum ve bu kan ilacını verdiler sizler nasıl içiyorsunuz Aç karnına dedi ama yan etkileri galiba baş dönmesi bulantı yapabilir dedi Yaşayan varmı acaba günde 1 sefer içilecek miş https://imgyukle.com/i/LS6H8b bide bu vitamini verdiler 5-6 damla suyun içine katıpta içiliyormuş
didemblr Esra_80_ canım aç karnına dene eğer bulantı mide ağrısı vs yaparsa geceleri yatmadan önce de icebilirsin. D vitamini de çok önemli her gün düzenli kullanmya bak şifa olsnnn
Esra_80_ didemblr o zaman canım ben bunu sabah kahvaltı yapmadan önce mi içicem 🤷♀️Damla ise bir kere dimi yani günde 5_6 damla ☺️
didemblr Esra_80_ evet sabah kahvaltidan yarım saat önce fln iceblirsen daha iyi olur 😊 damla da akşam yemekten snra 5 6 damla