Anneyim11 Çoook iyi anlıyorum sizi eşiniz Zeynebi sevdiyse koyun kırmayın birbirinizi zaten dediğim gibi siz nasıl seslenirseniz bebekte o isme alışıyor ve kendi de onu söylüyor 🤗
İkinizin de içini ısıtan bi isim olmasın keşke bu isim konusu bu kadar büyümese ama işte sorun haline geliyor malesef hakkı olmayan insanlar tarafından bile 😑😑😑😑