Zeykem çok dikişim olmadı 3 dikiş dedi doktorum zaten kendisi kesmeyeceğini doğal yolla olacak demişti öylede oldu😊 oturup kalkmamda sorun yok belki küçük olduğu için geçti desem yeri .. hiç sıkma kendini rahat bırakki rahat rahat gelsin kuzucuk rabbim bir avazda kurtarsın inşallah