Mervekklkdmn merhaba slepy bende kullandım ama primaya çok zam gelmişti o dönem o yüzden yenidoğan çok bez pisletir ve sıvı beslendiği için yumuşak dışkılar gözün kapalı prima yeni doğan 👍🏻tabiki durumun el veriyorsa asla sızıntı yapmaz sleepy yapıyo ama 4 numara dan bende başlamıştım sleepy e zaten o kadar kirletemediği için ekonomik olmuştu ., ama yenidoğan kesinlikle prima cnm 👍🏻