Arkadaşlar merhaba size bir şey soracağım gebeliğim 7h 3g oldu, yalnız sorun var. Geçen hafta kalp atışı duyulmadı hatta kese var bebek yok dendi. Bugün ise bebek minik de olsa göründü. Yalnız bir terslik var kesenin gelişimi normalken bebeğinki değil, daha önce başına gelen oldu mu? Bu arada 8in içindeyken betaHCG değerleriniz nasıldı?