@balarisi06 merhaba yorumunuzu görünce kendimdemden bahsetmek istedim. Çünkü bende benim gibi insanları araştırıp mutlu haberler duymak istedim. Doğuştan bende unicorn uterusum tüp bebek yoluyla hamile kaldım şu anda 25 haftalığız önlem amaçlı 13. Hafta serklaj yapıldı. Çok şükür yolunda herşey şu anda, umarım sizde sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz😇