23 haftalık gebeyim. İlk gebeliğim. Üç gündür bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum. Öncekine göre bazen hiç hissetmediğim oluyor. Ondan öncesine kadar gayet hareketliydi. Allah nasip ederse kız bebeğim olacak hamileliğimin ilk üç ayında kusma,mide bulantısı ve iştahsızlık yaşamamıştım. Şimdi mide bulantım,iştahsızlığım başladı. Acaba bebeğimin durumu iyi midir aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu 😣😔