mucize45 İyi günler kızlar 19 haftalık gebeyim bebeğimi 2 gün önce çok net hissettim ama 2 gündür hissedemiyor gibiyim normal mi bu haftalar da
Zeynep_18 mucize45 bende 19+1 im canım, haftanın 4 günü hissediyorsam 3 günü hissetmiyorum normal dedi doktorum ☺️
vuslat90 mucize45 aynen ilk gebelik olunca tecrübesiz oluyoruz sanirim bu aralar miniklerimiz büyümek için gününün %90 ini uyku ile gecirirlermiş daha çok akşamları uyanırlarmış dun uygulama da öyle yazıyordu ama yine de ne kadar doğru bilemem