Aknhlal59 Merhaba kızlar dün gündüzden beri gaz sancısı gibi desem değil regl agrısı desem değil ama sürekli bir agrı var içimde hep bi huzursuzluk tarif edemiyorum da şöyle bi agrı diye ilk gebeliğim tedirginde oluyorum boşuna hastaneye gitmek istemiyorum bunu yaşayan var mı ?
Aysenur05 Aknhlal59 bnde 35+4 bnmde karnımın üst tarafı ağrıyor belim ağrıyor sürekli karnm sertleşiyor normal galiba bu haftalarda son zamanlara geliyoruz doktor kontrolüm var 36. Haftada bakalım doktor ne söyleyecek sizde bi danışın istersnz
gozde_arel Aknhlal59 benimde öyle ya yürüyüş yapıyorum evin içinde geçmiyor sürekli de hastaneye gitmek istemiyorum ya
Aknhlal59 Aysenur05 benimde 36haftada kontrolüm var . Sürekli sert özellikle geceleri daha fazla sertleşiyor
Aknhlal59 gozde_arel doğum için kaynanamın evine geldim birde tedirgin etmek istemiyorum boşuna da ama korkuyorum böyle olunca da çok karışık duygular içerisindeyim sanırım sona yaklaştıkça
Aysenur05 Aknhlal59 aynn bnde uyuyabilmek için bekliyorm karnımın hafiflemesini hatta dün akşam taş gibiydi gergindi baya karnım duş filan aldm ama yok bi süre sonra geçiyor ama gündüzleri öyle bi skntm yok ama akşamları okuyor genelde
Eylul2107 Bende iki gun once ayni gun haftadaydm aynisi oldu adet sancisi gbi gelip gidiyordu erken dogar ihtimaline karsi acile gttk nst aciklik herseye bakildi birsey yoktu sukur, bebek büyüyo baskı yapiyor artk dedi doktor ama siz yinede gidin bence