Wonderwoman Meva_54 raporla vermiyorlar artık yazdirsaniz da parayla alıyorsunuz ben daha yeni aldım çok pahalı birşey değil 50 veya 60 TL
Bsmlh Meva_54 rapor vermıyor gebelık sekerınde ben ecz glkodr aldım çok basıt çok güzel ucları altın alaşımlı accucehek pahalı geldı drumda bunu onerdi memnunum
Wonderwoman Meva_54 aynen bende pahalı sanmıştım ama değil ucuz eczaneden aldım . Hatta bikac eczane gezin fiyat araştırması yapın isterseniz
Arslaninannesi Direct marka varsa almayın yanlış ölçüyor. Doktorum bana accuchek önerdi iyi bir makine biraz pahalı ama o. Doğru ölçüm yapması çok önemli oyuzden marka önersinler ona gore alin
Mrv24 Canım bana geçen yazdı doktor ama gelinimiz eczacı artık cihaza para alıyorlar dedi. Doktorun yazidigi iyi bir marka 80 TL demişti. Evde vardı almadım bende vazgeçtim
ovgu arkadaşlr iyi bir makina almanız çok önemli..accu check veya contour almanızı öneririm..biraz pahalı olabilirler ama önemli olan doğru sonuçlar alabilmeniz
Esosun Esosun stres sıkıntı yaptım zaten şeker için tablet verdi normalde insülin kullanılıyor diye biliyorum sadece. Doktora da bi gıcık oldu yani. Bilemedim tekrar başka bi doktora mı gitsem diyorum.
Meva_54 Bsmlh peki o biten cubuklari nasil aliyosunz.. saglik ocagina sordum rapor ckmasi lazim dedi bana