Herkese merhabalar, Mayıs ayında doğmasını beklediğimiz bi bebeğimiz var onun için beşik arayışındayız ama nasıl bir şey alacağımıza karar veremedik.Anne yanı olan ve tek tarafı açılan modeller kullanım için daha uygun geliyo ancak bu modellerdeki kumaş olan beşiklerin kullanım ömrü bebek hızlı büyüdüğü için 5-6 ayı geçmiyormuş,ahşap olup kademeli olarak bebek büyüyüp hareketlendikçe aşağıya inebilen beşikler de var ama kullanımları nasıl bilemedik.Bu durumda olan veya tecrübeli anneler var mı siz bebeğiniz için nasıl bir beşik seçtiniz?