Aynrgkagc beyzamm benimde prolaktinim 46ydı hamile kaldığımı öğrendiğimde tedavi görüyordum suan 28 haftalık hamileyim cok şükür bir sorun yok
Aynrgkagc beyzamm hamile kalinca tedaviye gerek kalmadı süt hormonu olduğu icin zaten hamilelikte ekstra artıyor doktor hic sorun etmedi bence sizde etmeyin stres yapmayın