Sahika8989 hilal-a bnm spinal belim boynum ck agriyo suan gayet iyi genel dahada iyi agrilar iki gune geciyo gobegini bagla daha iyi olursun
Mehtapakgl hilal-a bende 27 ocakta oldum sezaryen. Elbette ağrıların oluyor olmuyor değil. Ama zaten has belirli aralıklarla ağrı kesici yapıyorlar.
Melikeakkc hilal-a benim çok rahat geçti tuvaletime flan gidiyordum 1 haftada hiç bişeyim kalmadı eğilirken zorlanıyordum ama işimi gücümü yapabiliyordum. Ağrı kesici antibiyotiğini düzenli iç bişeyin kalmaz
Ensasafarat beyza-guven hıc sorma yarın tam tamına 1 hafta kalocak ve nasıl olucak diye kafayı bile yemek uzereyım ınsalah cok gzuel gecer
hapnoo hilal-a acı eşiğinize bağlı yengem 2.gun kalktı yemeğini falan yapmıştı bir başka arkadaşım 1 hafta sonra zar zor doğruldu
Gzmsydr hilal-a ilk hafta ağrım oldu ama her türlü işimi yapıyodum yatarken saga sola dönerken zor oluyordu ayaktayken pek ağrım olmadi sormak istediğin soru varsa yardımcı olurum