Deletedmom_5 İki üç gündür geçmeyen adet ağrılarım var belimde ve kasıklarımda normalmi bu haftalarda yaşayan varmı böyle
plakayerli Deletedmom_5 ben ayaklarımı üşütünce oluyor terleyince geçiyor 23 haftalığım dün de oldu ayaklarıma sıcak su yaptım bir saat yorganın altında yattım geçti şükür. Ama eğer geçmiyorsa enfeksiyon da olabilirmiş
Deletedmom_5 plakayerli bir hafta önce idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı şükür ayaklarımada 3-4 tane çorap giyerim üşütmem hiç 🤷