Harikaozbey Kızlar 30 haftalık gebeyim. Son zamanlarda vajinada tekme , titreme tarzı kıpırtı hissediyorum. Son 2 ay çok yoğun tempoda çalıştım hemşire olduğum için. Bu durumu yaşayan var mı?? Normal mi?
Wonderwoman Harikaozbey bende 32 haftadayim Bazen benimde oluyor bildiğin sanki ayakmidir artık elimi anlamıyorum ama sanki dediğiniz gibi dışarı cikicak gibi oluyor içine girip çıkıyor resmen
Kubraa-94 Harikaozbey bende 31. Haftamdayım Rahime baskı yapıyor olabilir doktor öyle demişti progestan fitil verdi erken doğuma sebeb olmasın diye sizde bir sorun derim doktorunuza
Annesi123 Harikaozbey kesinlikle ben. Bende hemşireyim aynı şeyleri yaşıyorum 31 hf yım. Çıkacakmış gibi hissediyorum😔
aybarsdefne Harikaozbey çok gülüyorum buna benimde öyle 🙈🙈bazen çıkıverecek gibi oluyor bende 26 haftalık hamileyim ve hiç durmuyor birde karnımdan pırt sesleri geliyor guruldama olduğunu sanmıyorum bölgesel oluyor osuymuş olabilir mi ki 🙈🙈🙈
Wonderwoman Harikaozbey yoo hayır gitmedim.zaten artık daha sk çağırmaya başladı bu haftadan itibaren o bakıyor zaten baya inceliyor rahim boyunu açıklık var mı yok mu die bir skinti olsa gorurdur
Harikaozbey Annesi123 izne yeni çıktım hastane ortamına çok sık girmek istemiyorum ama bu kontrole gitsem iyi olur sanırım
bb1509 Harikaozbey çok sık yaşıyorum bu durumu bende 30+5 deyim çıkacak sanıyorum bazen yani.yürüyorum merdiven çıkıyorum bol bol bu sıra ama yürürken özellikle çok vuruyor aşağı normal sanırım artık yerleri de daralıyor bazen aşağı dönüyor bazen sağ tarafa dayanıp yatıyor😁zorlamaya başladı yavaş yavaş
kader_ozol Harikaozbey canım bende de aynı durum var 32+2 haftalıgız cok güclü vuruypr hemde ayagı mı kafası mı anlayamadım😀